57 ,26 81 39 88 21 98+
info@romaco.ir
Twitter
Google+
Instagram
    منوی سایت
    • صفحه اصلی
    • سررسید و سالنامه 1398
      • سررسید وزیری 1398
      • سررسید رقعی 1398
      • سررسید اروپایی 1398
      • سررسید پالتویی 1398
      • سررسید جیبی 1398
      • سررسید خشتی 1398
      • تقویم رومیزی 1398
      • تقویم دیواری 1398
      • تقویم زیردستی1398
    • واحد تبلیغات
      • خدمات نمایشگاهی
        • ساخت غرفه
          • غرفه سازی
          • طراحی غرفه
          • اسپیس فریم
          • نصب استیج
          • سالن همایش
        • سازه های نمایشگاهی
          • پاپ آپ استند نمایشگاهی
          • رول آپ
          • استند نمایشگاهی
          • میز کانتر
          • میز تاجدار
          • لایت باکس
          • قالب فنری
          • تخته شاسی
          • فوم برد
          • اجاره تجهیزات نمایشگاهی
      • کمپین تبلیغاتی
        • برگزاری همایش و سمینار
        • تبلیغات اینترنتی
        • طراحی سایت
      • تیزر و فیلم تبلیغاتی
        • تــیزر مــشاغل
        • تــیزر تــجاری و بازرگــانی
        • موشن گرافیک
        • عکاسی مدلینگ
        • عکاسی صنعتی
    • خدمات چاپ
      • چاپ محیطی
        • چاپ پلات و پی وی سی
        • چاپ بنر و فلکسی
        • چاپ مش و استیکر
        • چاپ کاغذ دیواری و بوم
        • لمینت سرد و گرم
      • دیجیتال
        • چاپ کاتالوگ و برشور
        • چاپ ست اداری
        • چاپ سربرگ
        • چاپ پاکت نامه
        • چاپ فولدر
        • چاپ کارت ویزیت
        • چاپ یادداشت
        • چاپ فاکتور
      • افست
        • چاپ کاتالوگ و برشور
        • چاپ ست اداری
        • چاپ سربرگ
        • چاپ پاکت نامه
        • چاپ فولدر
        • چاپ کارت ویزیت
        • چاپ یادداشت
        • چاپ فاکتور
    • هدایای تبلیغاتی
      • ساعت
      • هدایای نفیس
      • هدایای چرمی
      • هدایای دیجیتال
      • پرچم
      • لیوان و ماگ و فلاکس
      • مدال و بج سینه
      • ست مدیریتی
      • ابزار
      • جا کلیدی و جا کارتی
      • کلاه و لباس و حوله
      • لوازم اداری
      • خودکار و قلم
      • لوح تقدیر و تندیس
      • چاپ و رایت CD & DVD
      • فلش مموری و پاور بانک
    • ساک دستی
      • ساک دستی کاغذی و مقوایی
      • ساک دستی پارچه ای و واتر
      • چاپ نایلون و نایلون تبلیغاتی
لوگو

تبلیغات اینترنتی

روما مجری برگزاری کمپین های تبلیغاتی

خانه تبلیغات اینترنتی
شبکه های اجتماعی، توییتر، تلگرام و …

شبکه های اجتماعی، توییتر، تلگرام و …

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات در گوگل و سئو سایت

تبلیغات در گوگل و سئو سایت

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی با اینستاگرام

تبلیغات اینترنتی با اینستاگرام

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

تعریف تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.

در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند:

نمایش دادن نامها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید.

در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی، تبلیغ‌دهندگان (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.

این روزها به یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات تبدیل شده است.

اینترنت به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی قدرتمند این روزها به یکی از پر ترافیک ترین عرصه های تبلیغاتی تبدیل شده است.

تبلیغات در این بستر روش های مختلفی دارد. در این مقاله به معرفی انواع روش های تبلیغات اینترنتی خواهیم پرداخت.

1- تبلیغات بنری :

در این روش یک بنر تبلیغاتی از آگهی دهنده در وب سایتی نشان داده می شوند. این روش می تواند تاثیر زیادی در بازگشت مخاطبین داشته باشد.

2- تبلیغات ویدیویی :

در این روش یک ویدیو تبلیغاتی از آگهی دهنده در سایت قرار می گیرد.

معمولا این نوع تبلیغات در ابتدای ویدیوهای پر بازدید قرار می گیرد و مخاطبین به هنگام دیدن این ویدیو ها به محصول و خدمات شما، بسته به جذابیت های بصری و محتوایی علاقه نشان خواهند داد.

سایت هایی مثل آپارات و نماشا از این دسته تبلیغات استفاده می کنند

3- لینک باکس :

کادری است که داخل یک سایت قرار می گیرد و آدرس تعدادی وبسایت دیگر در آن قرار می گیرد. لینک باکس در واقع نوعی معرفی و ارجاع به سایت های دیگر است. این مدل تبلیغات اگر در سایت های پر بازدید یا به صورت لینک های تبادلی قرار داده شوند تاثیر بالایی خواهند داشت.

4- تبلیغات متنی :

در این روش، اطلاع رسانی به صورت متن نمایش داده می شود.

این نوع تبلیغات در بهینه سازی موتورهای جست و جو نقش موثری دارد و می تواند زمینه ساز تبلیغات سایت هایی شود که مستقیما از طریق متن به تحریک و جذب مخاطبین می پردازد.

5- ایمیل مارکتینگ :

این روش به دلیل مقرون به صرفه بودن و تاثیر فراوانش در بازگشت سرمایه محبوبیت زیادی در بین کسب و کارها دارد.

از ایمیل مارکتینگ در حوزه های مشخص می توان نتایج مطمئنی را استخراج کرد. در مورد ایمیل مارکتینگ اینجا مطالب بیشتری را بخوانید

6- بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO):

Search Engine Optimization بهینه سازی موتورهای جست و جو

مجموعه ای از روش هاست که به شما کمک می کند با تعریف کلید واژه های مشخص بتوانند محصولات و خدمات خود را در اینترنت پیدا کنند.

سئو از لحاظ رده بندی سایت ها در صفحات موتورهای جست و جو بسیار مهم است.

7- بازاریابی موتورهای جست و جو :(SEM)

Serach Engine Marketing بازاریابی موتورهای جست و جو

به روشی از تبلیغات اینترنتی گفته می شود، که یک شرکت برای نمایش و تبلیغ وبسایتش در موتور جست و جو به یک شرکت فراهم کننده و ارائه دهنده این سرویس هزینه ای پرداخت کند.

8- بازاریابی محتوا :

بازاریابی محتوا به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که برای جذب مخاطب از محتوا استفاده می شود.

رویکرد این روش با روش های ذکر شده کمی متفاوت است. بازاریابی محتوا به چند دسته تقسیم می شود :

وبلاگ :

وبلاگ یک روش مهم در بازاریابی محتواست. داشتن وبلاگ به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات کارآمد و موثری به مخاطب بدهید. علاوه بر این، به دلیل تاثیری که وبلاگ ها در بالا بردن مدت زمان ماندن مخاطبین در سایت ها دارند، به یک عامل بسیار موثر در سئو تبدیل شده است.

یادتان باشد که محتوا پادشاه است.

محتوای خوب و کامل همیشه مخاطبین خود را دارد و کیفیت این محتواست که مخاطب را مجاب می کند تا به خواندن ادامه بدهد دنبال کننده شما باشد و یا اینکه به دنبال منابع بهتری بگردد.

این مساله باعث شده تا سازمان ها و شرکت های بزرگ از این قضیه برای ارتباط با مخاطب و اطلاع رسانی بیشتر استفاده کنند.

9- بازاریابی شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی این روزها به دلایل خیلی زیادی، سهم زیادی در سبک زندگی جدید مردم دارند.

کم تر کسی را می توان یافت، که یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت نداشته باشد

و از اپلیکیشن هایی مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و … استفاده نکند.

همه ما زمان زیادی را صرف این مجموعه می کنیم.

همین اتفاق دلیلی است تا کسب و کارها از شبکه های اجتماعی در راستای معرفی

  • محصولات
  • برگذاری کمپین ها
  • ارائه پیشنهادات ویژه و …. در جهت وفادار سازی مشتریان استفاده کنند.

فروشگاه های در بستر شبکه های اجتماعی نیز توانسته اند برای فروش محصولات بازار ارزشمندی ایجاد کنند.

پس اگر کسب و کاری دارید، حتما از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و به آن ها اهمیت بدهید.

10- تبلیغات موبایلی :

استفاده از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف در بستر موبایلها، فضایی در جهت تبلیغات اینترنتی اختصاص داده است.

شما می توانید از این فضا در جهت تبلیغات خود استفاده کنید.

مطمئنا هنگام استفاده از بازی ها و اپلیکیشن ها و بازی های زیادی را دیده اید. همه آن ها در دسته تبلیغات موبایلی هستند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید، حتما از این روش ها در راستای معرفی محصول و خدمات خود استفاده کنید.

در اینجا لازم می دانم 2 نکته را متذکر شوم؛
1- تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در علاقه مندی مخاطبین به شما داشته باشد.
2- بهترین راه برای از بین بردن ارزش های چیزی، دفاع اشتباه از آن است.تبلیغات بی پایه و اساس شما را از بین خواهد برد.

به همین دلیل است که می گوییم :
محتوا پادشاه است…

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

نشانی روما

دفتر مرکزی:

خ انقلاب ، خ جمالزاده جنوبی، کوچه مهدی زاده، پلاک 27، ساختمان ساحل ، طبقه4، واحد23، شركت تبليغاتی روما

نشانی چاپخانه:

خیابان فردوسی جنوبی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی، کوچه بانک

با ما در تماس باشید

 26 , 57 81 39 88 21 98+

93 42 57 66 21 98+

01 67 12 66 21 98+

75 82 93 66 21 98+

09 07 328 912 98+

307 47 45 919 98+

روما در رسانه ها

  

لوگو

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، متون، نمونه آثار، قالب سایت ،
فرم ها و نرم افزار های آنلاین بکار رفته متعلق به کانون چاپ و تبلیغات روما بوده و هرگونه کپی برداری از موارد نام برده ، پیگرد قانونی دارد.

بهینه شده توسط – همگام نت

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • اخبار و مقالات