چاپ روما/چاپ/سررسید 1400/سالنامه/ساک دستی/چاپ نایلون/چاپ ساک دستی/دفتر مشق/1400/تقویم رومیزی/ساک دستی پارچه/سالنامه/کارت پستال
    MENUMENU
    • سررسید روما
    • سررسید و سالنامه
      • سررسید وزیری
      • سررسید رقعی
      • سررسید اروپایی
      • سررسید پالتویی
      • سررسید جیبی
      • سررسید خشتی
      • تقویم رومیــزی
      • تقویم دیــواری
      • سررسید میلادی 2022
    • هدایای تبلیغاتی
      • هدایای نفیس
      • هدایای چرمی
      • هدایای دیجیتال
      • ست مدیریتی
      • لوازم اداری
      • لیوان و ماگ و فلاکس
      • خودکار و قلم
      • ابزار
      • ساعت
      • فلش مموری و پاور بانک
      • جا کلیدی و جا کارتی
      • کلاه و لباس و حوله
      • چاپ و رایت CD & DVD
      • لوح تقدیر و تندیس
      • مدال و بج سینه
      • پرچم
    • خدمات نمایشگاهی
      • غرفه سازی
      • طراحی غرفه
      • اسپیس فریم
      • نصب استیج
    • خدمات چاپ
      • دفتر مدرسه
        • دفترچه یادداشت
        • دفتر مدرسه - دفتر مشق
        • دفتر مشق پسرانه
        • دفتر مشق دخترانه
      • چاپ افست
        • سربرگ، طراحی و چاپ سربرگ
        • چاپ پاکت نامه
        • چاپ فولدر و پوشه
        • چاپ کارت ویزیت فوری
        • چاپ دفتر یادداشت
        • طراحی و چاپ فاکتور
        • چاپ ست اقلام اداری
        • چاپ کاتالوگ و بروشور، طراحی و چاپ
      • چاپ محیطی
        • چاپ پلات و پی وی سی
        • چاپ بنر و چاپ فلکسی
        • چاپ کاغذ دیواری و بوم
        • لمینت سرد و گرم
    • چاپ ساک دستی
      • ساک دستی پارچه ای سوزنی
      • ساک دستی پارچه ای متقال
      • ساک دستی پارچه ای کتان
      • ساک دستی پارچه ای برزنتی
      • چاپ نایلون و نایلکس پلاستیکی
      • ساک دستی کاغذی و مقوایی

طراحی غرفه

طراحی و ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی و سازه های نمایشگاه

خانه طراحی غرفه

پیش اطلاعات مورد نیاز طراحی غرفه

1-شناخت اجزاء غرفه

بخش های مختلف غرفه
فضاهای مختلف غرفه

2-ضوابط طراحی غرفه

ضوابط کلی طراحی غرفه
ضوابط طراحی مربوط به هر نمایشگاه
ضوابط خاص طراحی هر بخش از سازه و اجزاء غرفه

3-شناخت انواع غرفه از نظر ساختاری

غرفه سازی از جنس نئوپان . mdf . های گلاس . لترون
غرفه چندبار مصرف
غرفه مدولار
غرفه قابل حمل mdf . لترون . های گلاس
غرفه سازی ماکسیما
غرفه سازی اسپیس فرم
غرفه سازی کلیک
غرفه پاپ آپ

4-انواع سبک های طراحی:

طراحی غرفه سازی سبک کلاسیک
طراحی غرفه به سبک مدرن

5-دریافت اطلاعات ساخت هر غرفه و مشارکت کننده (غرفه دار)

تیپ پلان ( جانمائی غرفه)
ابعاد غرفه
عنوان نمایشگاه

6-شناخت نیازهای مشارکت کننده

نیاز به انواع فضاها(فضای vip . cip فضای آموزشی و غیره)
نیاز به ویترین نمایش محصول . انباری . لایت باکس
تجهیزات غرفه

دریافت اطلاعات سازمانی مشارکت کننده

نام و مشخصات مشارکت کننده و زمینه کاری
آدرس وب سایت و در صورت نیاز تلگرام و اینستاگرام و لوگو شرکت
رنگ سازمانی
تعداد محصولات قابل ارائه نوع و ابعاد و اندازه آن ها
شناخت خدمات قابل ارائه مشارکت کننده

دریافت نقطه نظرات و دیدگاه مشارکت کننده نصبت به غرفه

مشخص نمودن جنس و نوع غرفه سازی(انواع سازه نمایشگاهی)
بودجه در نظر گرفته شده برای ساخت غرفه
نوع طراحی سازه غرفه اعم از منحنی . زاویه دار
طراحی باز یا بسته بودن غرفه ( محصور یا باز بودن)
طراحی غرفه
ویژگی های دكوراسیون یک غرفه ایده آل

ساخت غرفه

١- آرایش غرفه به گونه ای باشدكه توجه مردم را تنها به كالای ارائه شده معطوف سازد.

٢-سعی شود از هر كالایی،حتی المقدور یك نمونه را به نمایش درآورید.

٣-سعی نمایید نمایش محصول خود را از طریق فیلم و اسلاید ارایه نمایید( در صورت عدم وجود محصول یا عدم مجوز برای نمایش زنده ماشین آلات) تا بازدید كننده كیفیت كار و محصول شما را از نزدیك مشاهده كند.

۴-سعی شود از رنگ های زیبا وو طرح های جذاب ،در تهیه عكس،جداول و نمودارهای كه در معرض دید بازدید كننده قرار میگیرند، استفاده گردد.

۵-سعی شود در نمایش بعضی از كالاها از ویترین مناسب و زیبا استفاده گرددتوجه داشته باشید برخی از كالاها نیازی به قفسه و ویترین ندارند.

۶-از شلوغ كردن غرفه بپرهیزیدو برای استفاده بهتر از فضاو مكان از به كاربردن استندوویترین و… اضافی اجتناب كنید.

٧-استفاده مطلوب و مناسب از دیوار ها و پانل های غرفه ، موجب صرفه جویی در هزینه ووقت می شود.

٨-از چیدمان صندلی اضافه كه موجب شلوغی غرفه و نشستن بی مورد كاركنان غرفه می شود، اجتناب نمایید

آموزش طراحی غرفه,غرفه سازی,طراحی غرفه,نمایشگاه,ساخت,غرفه نمایشگاهی,آموزش طراحی.
اهمیت طراحی غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی

خلاقیت و هنر بهتر زیستن در فضا و زمان محدود، می تواند اولین ایده جهت طراحی

غرفه نمایشگاهی باشد. فضای نمایشگاهی جایی است كه در آن نمایش نوآوری،

خلاقیت تكنولوژی و فناوری جدید،و تجارت و رقابت برای نمایش یا فروش عمده ای

بازی میكند. چرا طراحی غرفه در فرآیند برگزاری نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

باید عنوان نمود اگر غرفه ای به درستی و كامل طراحی شده باشد در ازدحام و شلوغی

دوران نمایشگاه میتواند پیام غرفه دار و یا شركت را با تاثیرگذاری قوی به مخاطب مورد

نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدكننده از غرفه (۵الی ٢۰ دقیقه ) بتواند تاثیر
گذاری ماندگار در یك موقعیت رقابتی بوجود بیاورد

.
استفاده از عناصر و مولفه های نظیرنور، رنگ، فرم و…. كه بیانگر عقاید مرتبط بافعالیت

های بشربوده ونگرش، احوال و شخصیت انسانها را تحت تاثیر قرار میدهند می بایست

هدف اصلی طراحی غرفه وچیدمان محصولات آن باشد تا به بهبود عملكرد فیزیكی و روانی

، دست یابی به اصول زیبا شناسانه فضای داخلی محقق گردد
از صفر تا صد طراحی غرفه های نمایشگاهی

فضاهای نمایشگاهی:

ساخت و آرایش غرفه از ابزارهای موثر تبلیغات بوده و اهمیت آن در حدی است که در کشور های صنعتی با مدیریت مستقل در ارایه کالا و خدمات عمل می نمایند امروزه در صنعت نمایشگاهی غرفه داران به این باور رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق، نیاز به جذب و درگیر نمودن بازدیدکنندگان از غرفه می باشد و می توان بیان نمود که غرفه در نمایشگاه به منزله کارت شناسایی یک شرکت و غرفه داراست
انواع غرفه نمایشگاهی

غرفه معمولی یا ردیفی (خطی Linear stand)

غرفه,غرفه سازی,طراحی غرفه,نمایشگاه,غرفه های ارزی,انواع غرفه نمایشگاهی,

آموزش طراحی booth design ecucation

این غرفه ها از سه طرف با غرفه های مجاور دارای دیواره مشترك و همجوار است و

از یك طرف به راهرو مشرف و قابل رویت بازدید كنندگان می باشد كه به غرفه یك بر نیز معروف است.

غرفه نبشی (گوشه ) Corner Stand

این غرفه ها از دو طرف با غرفه های دیگر همجوار و دارای دیواره مشترك و از دو طرف دیگر به سمت

راهرو می باشند و با توجه به قابل رویت بودن از دو طرف ارزش بالاتری دارند و طراحی و چیدمان آن

مشكل تر و گران تر می باشد. به این گونه غرفه ها دوبر و دو نبش نیز اطلاق می شود

غرفه,غرفه سازی,طراحی غرفه,نمایشگاه,غرفه های ارزی,انواع غرفه نمایشگاهی,آموزش طراحی غرفه
غرفه شبه جزیره ای( انتهایی) End Stand

این گونه غرفه ها سه وجه قابل رویت برای بازدید دارند و از یك طرف مسدود می باشند و به همین

دلیل از مرغوبیت بالایی برخوردارند و بازدید كننده بیشتری را جذب می نمایند. به این غرفه ها با توجه

به اینكه از سه طرف به راهرو راه دارد غرفه سه بر نیز اطلاق می شودغرفه,غرفه سازی,طراحی غرفه

,نمایشگاه,غرفه های ارزی,انواع غرفه نمایشگاهی,آموزش طراحی.

آموزش طراحی غرفه,غرفه سازی,طراحی غرفه,نمایشگاه,ساخت,غرفه نمایشگاهی,آموزش طراحی

غرفه جزیره ای

این گونه غرفه از چهار طرف به راهرو راه دارد و از تمام زوایا قابل دید و دسترسی می باشد. غرفه جزیره ای ارزش بالایی در بعد نمایش و تبلیغات دارد و از مرغوبیت بسیار مناسبی برخوردار است
فرایند طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی روما
ارائه پلان زمین غرفه از جانب مشتری
اعلام خواسته ها و نیازهای دقیق مشتری طبق فرم سفارش غرفه سازی
اعلام بودجه حدودی ازجانب مشتری
ارائه پیش فاکتور و اعلام ریز خدمات غرفه سازی توسط پیمانکار
ارائه طرح اولیه پس از تایید پیش فاکتور و اعمال نظرات کارفرما جهت تایید نهایی طرح
عقد قرارداد و اجرای موارد مالی + معرفی نامه
اخذ مجوز ساخت توسط پیمانکار و ساخت غرفه
تسویه حساب هزینه ها و تحویل سفارش
پشتیبانی در طول دوره نمایشگاه
جمع آوری غرفه

سررسید و سالنامه روما

چاپ سررسید و تقویم و سالنامه تبلیغاتی 1400

سررسید 1400

سالنامه 1400

نکاتی درمو

واحد سررسید و سالنامه

02188398157

سفارشات چاپ 

 26 81 39 88 21 98+ 

پیگیری سفارشات

01 67 12 66 21 98+ 

انتقادات و پیشنهادات

75 82 93 66 21 98+

مدیریت 

09123280709

307 47 45 919 98+   

دفتر مرکزی – واحد سررسید:

تهران، خیابان انقلاب اسلامی، حدفاصل میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر، خیابان وصال شیرازی، خیابان بزرگمهر، پلاک 62، طبقه چهارم، واحد 6، دفتر مرکزی چاپ و تبلیغات و واحد سررسید روما

نشانی چاپخانه:

خیابان فردوسی جنوبی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی، کوچه بانک

نشانی کارگاه و تولیدی:

تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، شهرک صنفی سهند، خ سهند هشتم سوله های بنفش، پلاک ۲/۸۰۸

 دفتر/تقویم رومیزی/ساک دستی/فانتزی/سررسید/تقویم رومیزی/ساک دستی پارچه ای/چاپ نایلون/تقویم رومیزی ارزان/سررسید/ سررسید 1399/ سررسید99/ چاپ سررسید/ فروش سررسید/ خرید سررسید/چاپ ساک دستی/ چاپ دفتر یادداشت/دفتر مشق/چاپ روما دفتر/تقویم رومیزی/ساک دستی/فانتزی/سررسید/تقویم رومیزی/ساک دستی پارچه ای/چاپ نایلون/تقویم رومیزی ارزان/سررسید/ سررسید 1399/ سررسید99/ چاپ سررسید/ فروش سررسید/ خرید سررسید/چاپ ساک دستی/ چاپ دفتر یادداشت/دفتر مشق/چاپ روما

سررسید و سالنامه چاپ روما

ارتباط با سررسید و سالنامه روما از واتساپ

307 47 45 919 98+   

سررسید  |  تقویم دیواری  |  تقویم رومیزی  |  آستر بدرقه چیست؟  |  سررسید   |  جلد سررسید  |  سررسید زرتشتی  |  تقویم رومیزی 1400  بهترین زمان برای سفارش سررسید   تقویم رومیزی 1400 خرید سالنامه 1400 فروش سالنامه 1400   چاپ سررسید اختصاصی 1400 چاپ سررسید  | سررسید | سررسید وزیری | سررسید قطع رقعی | قطع سررسید و سالنامه | چاپ سررسید و سالنامه | فروش عمده سررسید و سالنامه 1400 | سررسید | سالنامه | تقویم | تقویم رومیزی | سررسید ارزان | سررسید فوری | سررسید اختصاصی | سفارش سررسید | تولید کننده سررسید | سررسید تبلیغاتی | تقویم و سررسید | سررسید 1400 | چاپ سررسید | سالنامه 1400 | سالنامه و سررسید روما 

کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت سررسید روما ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، طرحها و مدلهای سررسید، سالنامه و تقویم و کلیه متون، نمونه آثار گرافیکی، قالب سایت ، فرم ها و سایر متعلقات مجموعه چاپ روما و سررسید که در این وبسایت بکار رفته متعلق به چاپ و سررسید تبلیغاتی روما بوده و هرگونه کپی برداری از آنها بدون هماهنگی و رضایت مجموعه ممنوع بوده و پیگرد حقوقی و قانونی را به دنبال خواهد داشت. 

حق کپی رایت برای چاپ روما محفوظ می باشد
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • اخبار و مقالات
  • ویدیوها